ПРОМОЦИЈА КОМПАНИЈА НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА
26. новембар 2015.
Општина Земун, Факултет за међународну економију Универзитета ”Џон Незбит” и портал ”Србија данас” организовали су 25. новембра за ученике земунских средњих школа, привреднике и заинтересоване грађане предавање у скупштинској сали о промоцији компанија на друштвеним мрежама.
О корисности овог вида маркетиншког приступа популарним и доступним друштвеним мрежама, и о практичним искуствима у сопственом раду, говорили су проф. др економије Горан Лалић, главни и одговорни уредник портала ”Србија данас” и економиста Страхиња Ћаловић, менаџер друштвених медија на поменутом порталу.
Они су показали ефикасност кампања на друштвеним мрежама, превасходно на Фејсбуку, на којима се за мало уложеног новца може на приступачан и ненаметљив начин циљаној публици представити и понудити производ. Вишеструко мањи буџети, а рационалнији трошкови око пласмана роба и услуга, посебно малих и средњих предузећа, представљају велики изазов за тржишни наступ компанија, које негују савремено и ефикасно пословање.