ИНФО ПУЛТ ИСПУНИО ОЧЕКИВАЊА

30. август 2017.

 
Градска општина Земун у сарадњи са Националном службом за запошљавање у периоду од 3. јуна до 3. септембра 2017. године реализује јавни рад ”Инфо пулт за пружање помоћи осетљивим групама грађана”. У шалтер сали Oпштине, на видно означеном месту за пружање ове услуге, грађане свакога дана дочекује насмејана Тијана Обрадовић
ангажована да им пружи све тражене информације, по потреби и на знаковном језику.
 
Тим поводом, ”Инфо пулт” је посетио председник Градске општине Земун Дејан Матић.
”Поред едукативних радионица за предузетнике и програма преквалификације, Градска општина Земун у сарадњи са Националном службом за запошљавање сваке године реализује и јавне радове. Ове године реализујемо три јавна рада. То су ”Помоћ старима”, ”Земунски еко чувари” и ”Инфо пулт за пружање помоћи осетљивим групама грађана”. На њима је ангажовано 12 лица са евиденције Националне службе за запошљавање и трају четири месеца. Пратећи јединствену политику Владе Србије и Града Београда, општина Земун интензивно ради на пројектима и програмима који омогућују подизање животног стандарда грађана”, рекао је Матић.
 
Добра вест о постојању ове јединствене и специфичне услуге се брзо разгласила, те су, без обзира на временске прилике и годишње одморе, грађани из осетљивих група, долазили код Тијане, знајући да ће наићи на стрпљење, објашњење, лепу реч и завршити обавезу због које су се запутили на ”Инфо пулт”.
 
”Већ сам имала прилику да се упознам са природом посла и стекла искуство. Поред информација, пружам помоћ у попуњавању формулара, али често странке и одведем у канцеларију где могу завршити посао због ког су дошле у општину. Јавни рад је у потпуности испунио очекивања. Мени је донео увек драгоцено искуство, а осетљивим групама грађана, према повратној информацији коју сам добила од њих, значи уштеду времена и труда да са друге стране шалтера нађу саговорника”, каже Тијана Обрадовић.
 
Задовољство не крију ни корисници овог шалтера. ”Долазила сам овде прошле године и завршавала обавезе веома брзо, те сам многим својим пријатељима препоручила да искористе ову могућност. Делимо позитивна искуства, а ја сам, ево и сада, уз Тијанину помоћ, пожурила да завршим послове. Било би лепо да овај шалтер ради целе године”, рекла је Зорица Јоковић коју смо затекли на Инфо пулту за пружање помоћи осетљивим групама грађана.
 
Градска општина Земун као прави сервис грађана радиће на томе да ова услуга постане саставни део послова Управе ГО Земун.