ДАН ШКОЛЕ „РАДИВОЈ ПОПОВИЋ“

14. октобар 2016.

 
Председник Градске општине Земун Дејан Матић присуствовао је 14. октобра обележавању Дана основне школе Радивој Поповић у Земуну. Ова школа, коју похађају деца оштећеног слуха из читаве Србије, прославила је 69 година постојања и рада. Дану школе присуствовали су и заменик градоначелника Београда Андреја Младеновић и председник Школског одбора ОШ „Радивој Поповић“ Мирослав Гајић.
 
Обраћајући се присутним ђацима, наставницима и званицама, председник Матић је истакао да ће Општина и у наредном периоду наставити да буде ослонац ове школе као и свих претходних година.
 
“Изузетна ми је част што сам данас са вама и поносан, што заједно прослављамо 69. рођендан ове школе. Такође, поносан сам на рад и труд директора и свих наставника, јер сам се приликом посете школи са својим сарадницима уверио у напоре које улажeте како би се ђацима пружили најбољи услови за рад. Управо кроз обилазак свих школа, па и школе „Радивој Поповић“, сагледали смо проблематику и потрудили се да уложимо значајна финансијска средства како би малишане спремно дочекали у новој школској години. Ове године обезбедили смо средства за реновирање фискултурне сале, као и за санацију санитарних чворова”, рекао је Матић.
 
Након програма који су припремили ученици и наставници, представљена је табла за учење знаковног језика у дворишту школе, а отворена је и реновирана фискултурна сала. Општина Земун обезбедила је средства за комплетну реконструкцију фискултурне сале, као и за санацију санитарних чворова у овој школи.
 
Обилазећи школу у друштву директора Жељка Покрајца са сарадницима, председник Матић је рекао да школа постиже изузетне резултате у раду са децом оштећеног слуха и репрезентативна је установа ове врсте у земљи и региону.
 
Школа која носи име Радивоја Поповића, оснивача српске сурдопедагогије и првог учитеља за глуву децу у Србији, данас је модерна установа у оквиру које је и ђачки интернат. Основна делатност ове школе је образовање и васпитање деце са оштећењем слуха, проблемима у говорно-језичком развоју, деце са аутизмом и другим сметњама у развоју. Наставу спроводи високо стручан кадар, дипломирани дефектолози, доктори и магистри наука. Крајњи циљ је развој говора и комуникације и стицање вештина које су потребне за самосталан живот и рад, што су основни предуслови за успешну социјалну инклузију.
 
naslovna
 
slika_1
 
slika_2
 
slika_3
 
slika_4
 
slika_5