ОТВОРЕН УСЛУЖНИ ЦЕНТАР У ОПШТИНИ ЗЕМУН
13. април 2011.
Председник Општине Земун Бранислав Простран, 22. новембра свечано је отворио услужни центар Општине Земун.
На отварању, председник Простран је рекао да услужни центар значи да ће грађани Земуна добити бољи сервис, нову и кавлитетнију услугу и да ће кроз 14 отворених пултова у директној комуникацији са запосленима завршити посао због кога су дошли. ”Путем прозивног система – редног броја, инфо-пулта и дисплеј информација посао се завршава без чекања и гужве. Циљ нам је био, а који смо верујем данас постигли, да и грађани буду задовољни, али и запослени у Управи општине Земун, који су добили оптималне услове за рад. Од данас, у Општини Земун грађани ће моћи да поднесу захтеве и добију тражена документа на два пулта Службе за катастар. Моћи ће да изврше увид у податак катастарске непокретности, добију копију плана и потврду о власништву. Отворен је и пулт Ауто-мото савеза Србије и банкарских услуга, што значи да ће грађани на једној адреси Општине Земун завршити све послове, без шетања”, истиче Простран.
Отварању услужног центра у Земунској општини присуствовао је лидер Српске напредне странке Томислав Николић и том приликом нагласио да је Општина Земун добар пример како треба да функционишу државни органи и јавна предузећа у интересу грађана, а не да брину о сопственим интересима. ”На примеру Земуна, који је постигао завидан напредак у мери овлашћења које има као локална самоуправа, можете се уверити у политику коју воду СНС, односно како ћемо средити Србију по мери нашег човека, а по свим стандардима Европске уније. Земун је пример како треба да функционишу и друге локалне самоуправе у Србији”, реко је Николић обраћајући се присутним званицама.
Осим 14 отворених пултова, инфо-пулта, модерног и функционалног простора, урађен је и прилаз у благој рампи прилагођен инвалидним лицима.
Број оператера, односно запослених у оквиру новог услужног центра биће повећан, искључиво из постојећих кадровских ресурса. У новом и модерно уређеном простору грађане очекује и нови начин рада Управе Општине, са поједностављеним процедурама и унапређеном услугом.
У плану је постављање прозивног система за особе оштећеног слуха и вида, као и постављање интернет камере.
Радови на комплетној реконструкцији старе шалтер сале завршени су за мање од два месеца и Општина је из свог буџета за ове радове издвојила 10 милиона динара.
На порталу Општине Земун www.zemun.rs грађанима су доступне услуге електронског наручивање докумената, преузимања неопходних формулара и важне информације, које се могу добити и на телефоне кол центра 3168 109, 3778 496, или путем СМС на телефон 061 634 2463.