- Home
- Servis građana
- Odeljenje za društvene delatnosti i lokalni ekonomski razvoj
Odeljenje za društvene delatnosti i lokalni ekonomski razvoj
POSLOVI KOJI SE OBAVLJAJU U ODSEKU ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI PO ZAHTEVIMA STRANAKA SU:
Izdavanje uverenja o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva
Za overu uverenja o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva (obrazac br. 4) za kredite, stipendije, domove, umanjenje školarine, potrebna je sledeća dokumentacija:
- Overena izjava dva svedoka o sastavu porodičnog domaćinstva (broju članova domaćinstva i njihovim zanimanjima – obrazac br. 3)
2. Potvrda o ostvarenim prihodima svih članova domaćinstva za prvih 6 (šest) meseci tekuće godine:
- uverenje o ostvarenoj neto zaradi (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine)
- za korisnike penzije uverenje od Republičkog fonda za penziono i invalidsko osiguranje (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine)
- uverenje Poreske uprave o poreskoj osnovici za privatnike (01.01 – 30.06. tekuće godine)
- za nezaposlenog člana domaćinstva uverenje izdato od Nacionalne službe za zapošlavanje (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine) ili overena izjava dva svedoka za nezaposlenog člana domaćinstva da je bio nezaposlen u periodu od 01.01. do 30. 06. tekuće godine. U slučaju da je nezaposleno lice korisnik novčane nadoknade potreban je dokaz da li mu je ista isplaćena u periodu od 01.01. do 30. 06. tekuće godine. Ne dostavljati uverenja PIO kao dokaz o nezaposlenosti člana porodice.
- za članove domaćinstva koji se nalaze na redovnom školovanju, redovnim studijama, služenju vojnog roka, u inostranstvu i sl. potrebni su dokazi o tome izdati od strane nadležnih organa.
- dokaz o visini mesečnih doprinosa na ime izdržavanja (alimentacija) ili overena lična izjava od strane dva svedoka o tome (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine.).
- Uverenje o imovnom stanju (prihod ostvaren od imovine, kapitala, autorskih prava i dr. koji se oporezuje) za sve punoletne članove por. domaćinstva (osim za one koji se školuju) pribavlja se od Poreske uprave.
N A P O M E N A:
Ukoliko je roditelj preminuo potreban je izvod iz Matične knjige umrlih, kao i dokaz o iznosu primljenim na ime porodične penzije (za period 01.01– 30.06. tekuće godine) od Republičkog fonda za penziono i invalidsko osiguranje (odnosno dokaz – potvrda RFPIO da na ime pok. roditelja porodica ne ostvaruje pravo na porodičnu penziju);
Ukoliko su roditelji razvedeni, potrebna je presuda, kao i dokaz o visini mesečnog doprinosa na ime izdržavanja deteta (ili overena izjava dva svedoka o visini mesečnog doprinosa na ime izdržavanja deteta odnosno overena izjava dva svedoka da drugi roditelj ne plaća mesečni doprinos na ime izdržavanja deteta) – (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine).
Zahtev za izdavanje prepisa rešenja o kategorizaciji
Zahtev se može preuzeti na šalteru Pisarnice br. 1 i 2. ili u u Odseku za društvene delatnosti, III sprat, kancelarija br. 110, a Prepis rešenja se preuzima u Odseku za društvene delatnosti, III sprat, kancelarija br. 110.
Zahtev sadrži sledeće podatke:
- ime i prezime
- devojačko prezime
- datum rođenja
- adresa stanovanja
- kontakt telefon
- broj rešenja o kategorizaciji
- godina donošenja rešenja o kategorizaciji
- adresa u vreme donošenja rešenja
- naziv škole
- godina upisa u školu
Zahtev za izdavanje prepisa rešenja o kategorizaciji
Procena potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene ili socijalne podrške detetu, učeniku i odraslom – Interresorna komisija
Na osnovu čl. 8. Pravilnika o dodatnoj obrazovnoj, zdravstvenoj i socijalnoj podršci detetu, učeniku i odraslom („Sl. glasnik RS“, br. 80/2018), rešavajući po zahtevu roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika i odraslog na inicijativu obrazovne, zdravstvene ili ustanove socijalne zaštite, uz saglasnost roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika i odraslog i po službenoj dužnosti – kada roditelj, odnosno drugi zakonski zastupnik i odrasli ne daju saglasnost na inicijativu obrazovne ili zdravstvene ustanove ili pružaoca usluge socijalne zaštite.
Stručnu i administrativno-tehničku potporu Komisiji za procenu potreba za pružanjem dodatne obrazovne, zdravstvene i socijalne podrške detetu, učeniku i odraslom obavlja koordinator Komisije, Odeljenje za društvene delatnosti delatnosti i lokalni ekonomski razvoj, III sprat, kancelarija br. 110.
Ekshumacija i prenos posmrtnih ostataka
Zahtev se može preuzeti u Odseku za društvene delatnosti, III sprat, kancelarija br. 109, i potrebno je priložiti sledeća dokumenta:
- Zahtev za ekshumaciju i prenos posmrtnih ostataka
- Izvod iz MK umrlih za sahranjeno lice
- Potvrdu Uprave groblja o mestu na kome je pokojnik sahranjen
- Potvrdu Uprave groblja o slobodnom grobnom mestu gde će se ekshumirani pokopati
- Izvodi iz matičnih knjiga za naslednike:
– za supružnika umrlog lica izvod iz MK venčanih
– za decu i ostale zakonske srodnike izvod iz MK rođenih
- Pravosnažno rešenje o nasleđivanju pokojnika koji se ekshumira
- Saglasnost svih zakonskih naslednika pokojnika da se može izvršiti ekshumacija i pokop posmrtnih ostataka overenu kod javnog beležnika
- Fotokopije ličnih karata za podnosioca zahteva, srodnike-zakonske naslednike
- Za grobno mesto iz koga se vrši ekshumacija: saglasnost vlasnika-nosioca raspolaganja grobnog mesta u kome je pokojnik sahranjen, da se može izvršiti ekshumacija-iskop posmrtnih ostataka, overena kod javnog beležnika
- Za grobno mesto pokopa ekshumiranog: saglasnost vlasnika-nosioca raspolaganja grobnog mesta da se ekshumirani može u njemu pokopati, kod javnog beležnika
N A P O M E N A:
Gore navedena dokumenta moraju biti priložena u originalu ili kao overene fotokopije
Zahtev za ekshumaciju i prenos posmrtnih ostataka
Saglasnost o pribavljanju ličnih podataka
POVERENIŠTVO ZA ZBRINJAVANJE IZBEGLIH,PROGNANIH I RASELJENIH LICA
Povereništvo za zbrinjavanje izbeglih i prognanih lica obavlja sledeće poslove po zahtevima stranaka:
Priznavanje statusa izbeglog lica
• saglasnost Republičkog Komesarijata za izbeglice i migracije
Ukidanje statusa izbeglog lica
• rešenje o priznatom statusu
• rešenje o državljanstvu
• izvod iz matične knjige državljana ili uverenje (ne starije od šest meseci)
• fotokopija izbegličke legitimacije
• fotokopija potvrde o produženom statusu ili fotokopija rešenja po žalbi
Promena mesta boravka
• izjava stanodavca overena kod javnog beležnika
• dokaz da je davalac izjave vlasnik kuće ili stana (Ugovor,Vlasnički list..)
Za doseljene na područuje opštine Zemun
Saglasnost od Povereništva Zemun da se prihvata na smeštaj i zbrinjavanje uz izjavu stanodavca i fotokopiju dokaza o vlasništvu stanodavca kuće ili stana. Saglasnost se nosi u prethodno mesto boravišta da se dobije odjava i donosi u Povereništvo Zemun za prijavu.
Odjava boravka iz Zemuna
Saglasnost Poverenika sa područja Opštine na koju se preseljava izbeglo ili raseljeno lice da prihvata na smeštaj i zbrinjavanje.
Za dobijanje statusa raseljenog lica sa Kosova i Metohije
Neophodno je pribaviti saglasnost Komesarijata za izbeglice Republike Srbije.
Za priznavanje statusa raseljenog lica:
• lična dokumenta, lična karta – strana sa ličnim podacima, fotografijom i strana sa odjavama i prijavama prebivališta – za punoletne
• izvod iz Matične knjige rođenih, ne stariji od šest meseci i lična karta jednog od roditelja – za maloletne,
• prijava boravišta
• izjava o smeštaju (ukoliko stranka ne poseduje nepokretnost i u njoj boravi priložiti dokaz o vlasništvu),
• dve fotografije za starije od šesnaest godina.
za novorođenčad:
• izvod iz matične knjige rođenih
• prijava boravka
• lične karte i legitimacije raseljenog lica oba roditelja.
za duplikate:
• lična dokumenta (lična karta – strana sa ličnim podacima, fotografijom i strana sa odjavama i prijavama prebivalištva – za punoletne, izvod iz Matične knjige rođenih, ne stariji od šest meseci i lična karta jednog roditelja – za maloletne)
• prijava boravišta,
. potvrda MUP-a o nestanku dokumenta
• dve fotografije za starije od šesnaest godina.
za promenu u samoj legitimaciji raseljenih lica:
• lična dokumenta (lična karta – strana sa ličnim podacima, fotografijom i strana sa odjavama i prijavama prebivalištva – za punoletne, izvod iz matične knjige rođenih, ne stariji od šest meseci i lična karta jednog roditelja – za maloletne)
• prijava boravišta
• dokaz vezan za izmenu, ne stariji od šest meseci
• dve fotografije za starije od šesnaest godina.
za promenu u izbegličkoj legitimaciji:
. molba za ispravku podataka u ličnom dokumentu
. fotokopija izbegličke legitimacije
. dve fotografije
. fotokopija rešenja o priznatom statusu
. fotokopija potvrde o produženom statusu , ili fotokopija rešenja po
žalbi
. izvod iz matične knjige rođenih (ne starije od šest meseci).
Ispravka podataka u rešenju ili izbegličkoj legitimaciji donosi se na osnovu Zaključka i rešenja.
za duplikat izbegličke legitimacije
. potvrda MUP-a o nestanku dokumenta ili potvrda iz
Službenog glasnika kojom se izgubljeni dokument oglašava nevažećim
. dve fotografije
. fotokopija ličnog dokumenta
. fotokopija rešenja o priznatom statusu
. fotokopija potvrde o produženom statusu izbeglice , ili fotokopija
rešenja po žalbi
Potvrde o boravištu
• molba
• fotokopija izbegličke legitimacije
Potvrda za povlašćenu vožnju GSP-a
• fotokopija potvrde o produženom statusu
Refundacija dela troškova sahrane od Komesarijata za izbeglice Republike Srbije
• zahtev podnosi lice koje je snosilo troškove sahrane
• original i fotokopiju izbegličke legitimacije lica koje je umrlo
• fotokopija izvoda iz matične knjige umrlih (2h)
• original račun kojim se dokazuje da je sahrana plaćena i treba da glasi na podnosioca zahteva
• fotokopija izbegličke legitimacije i ličnog dokumenta podnosioca zahteva, odnosno srodnika u zajedničkom domaćinstvu.
• izjavu dva svedoka overenu kod javnog beležnika da je preminulo lice živelo u zajedničkom domaćinstvu sa ( navesti članove domaćinstva…) i da li je imalo prihode iz prethodnog mesta prebivališta.
. dokaz o primanjima za podnosioca zahteva i članove porodičnog domaćinstva
GRUPA ZA BORAČKO – INVALIDSKU ZAŠTITU
Poslovi boračko invalidske zaštite koji se obavljaju po zahtevima stranaka:
Utvrđivanje svojstva ratnog vojnog i mirnodopskog vojnog invalida se ostvaruje
podnošenjem zahteva, sastavljenog u slobodnoj formi, koji potpisuje podnosilac, a podnosi se GO Zemun, Odeljenju za društvene delatnosti, protokol i informisanje, Odsek za društvene delatnosti Grupa za boračko-invalidsku zaštitu.
Uz zahtev za sticanje svojstva ratnog vojnog invalida ili proširenje osnova invaliditeta se podnose dokazi i to:
-uverenje nadležne vojne pošte ili MUP-a o vremenu provedenom u oružanim akcijama u originalu;
-uverenje i načinu i okolnostima ranjavanja, povređivanja ili ozleđivanja iz vremena kada se dogodilo u originalu;
-medicinska dokumentacija o lečenju nakon ranjavanja, povređivanja ili ozleđivanja iz vremena ranjavanja, povređivanja ili ozleđivanja, kao i medicinska dokumentacija o kontinuiranom lečenju do podnošenja zahteva u originalu.
– dokaz o državljanstvu, iz perioda ranjavanja, bolesti, povrede ili ozlede u kopiji (original na uvid);
– dokaz o prebivalištu, izbegličkom statusu ili kopija lične karte.(očitane lične karte ako ima „čip“).
***
Zahtevi za ostvarivanje svojstva po bolesti podneti po isteku roka od 5 godina po prestanku ratnih okolnosti se odbacuju.
Uz zahtev za sticanje svojstva mirnodopskog vojnog invalida ili proširenje osnova invaliditeta podnosi se :
-uverenje nadležne vojne pošte ili drugog vojnog organa o načinu o okolnostima ranjavanja, povređivanja, ozleđivanja ili nastanka bolesti za vojnike na odsluženju vojnog roka, studente vojne akademije, učenike srednje vojne škole, slušaoce škole za rezervne oficire i lica u rezervnom sastavu, kao i dobrovoljce na vojnoj dužnosti u Vojsci Srbije, koje su nastale u vršenju vojne službeu originalu
-medicinska dokumentacija o lečenju iz vremena ranjavanja, ozleđivanja povređivanja ili nastanka bolesti, nastale usled pojačanog napora u vršenju vojne dužnosti u originalu,
-dokaz o državljanstvu u originalu,
-dokaz o prebivalištu, izbegličkom statusu statusu raseljenog lica ili kopija lične karte (očitana lična karta).
Utvrđivanje svojstva civilnog invalida rata
– zahtev podnose samo lica koje su povređena na teritoriji Srbije,
– Zapisnik Nadležnog tužilaštva o zdesnom događaju ili izveštaj MUP-a o okolnostima i načinu ranjavanja, povređivanja ili ozleđivanja u originalu,
– medicinska dokumentacija o navedenom događaju iz perioda događaja u originalu,
– dokaz o državljanstvu u originalu
– dokaz o prebivalištu, odnosno statusu raseljenog lica i kopija lične karte.
Zahtev za povećanje procenta vojnog invalida
Ostvaruje vojni invalid koji ima postojeće rešenje o invaliditetu ako nastupi pogoršanje rane povrede ili bolesti
-zahtev
-izveštaj lekara specijaliste u originalu, koji konstatuje pogoršanje rane, povrede ili bolesti.
-lična karta podnosioca
Zahtevi za povećanje procenta invaliditeta koji su podneli vojni invalidi koji su dobili svojstvo po osnovu pogoršanja bolesti, odbijaju se zahtevi kao neosnovani.
Pravo na porodičnu invalidninu
Ostvaruju bračni drug, deca, roditelji
– zahtev
– dokaz vojne jednice ili ustanove da je lice po kome se ostvaruje pravo, poginulo ili nestalo pod okolnostima utvrđenim Zakonom,
– original izvoda iz matične knjige umrlih za lice koje je poginulo ili proglašeno za nestalo ili umrlo,
– izvod iz matične knjige rođenih i uverenje o državljanstvu za poginulo lice
– dokaz o srodstvu sa licem po kome se ostvaruje pravo,
– izvod iz matične knjige venčanih sa svim upisima,
– izvod iz matične knjige rođenih za supružnika sa svim upisima,
– za decu umrlog RVI, MVI, palog borca ilipoginulog pripadnika VS, original izvoda iz matične knjige rođenih i dokaz o školovanju ako su stariji od 15 godina,
– dokaz o prebivalištu (lična karta ili uverenje o prebivalištu iz MUP-a), odnosno boravištu za sve podnosioce zahteva.
–izjava dva svedoka overena kod Javnog Beležđnika o sastavu porodičnog domaćinstva i da nema druge bračne ili vanbračne dece i da nije u bračnoj ili vanbračnoj zajednici
Ovi zahtevi se podnose prema prebivalištu, odnosno boravištu podnosioca.
Zahtev za priznavanje prava na dodatak za negu i pomoć vojnog invalida
– vojni invalid I,II,II,IV grupe
– dokumentacija lekara specijaliste za navedene bolesti u originalu i ne starije od 6 meseci
– lična karta imenovanog
Zahtev za priznavanje prava na prava na naknadu za vreme nezaposlenosti ratnog vojnog invalida
– zahtev za ratne vojne invalide od I do IV grupe invaliditeta
– uverenje poreskog organa iz mesta prebivališta i mesta rođenja
– uverenje iz Katastra nepokretnosti mesta prebivališta i mesta rođenja
– potvrda registra privrednih subjekata
– uverenje RFPIO Beograd i nadležnog PIO po mestu rođenja
– uverenje sa NSZZ Beograd
– overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o sastavu porodičnog domaćinstva
– kopija ličnih karata za podnosioca i za sve članove domaćinstva
Zahtev za priznavanje prava na dodatak za negu i pomoć vojnog invalida
– vojni invalid I,II,II,IV grupe
– dokumentacija lekara specijaliste za navedene bolesti u originalu i ne starije od 6 meseci
– lična karta imenovanog
Zahtev za priznavanje prava na borački dodatak ratnom vojnom invalidu
– ugovor o radnom odnosu u kopiji (original na uvid)
– potvrda o zaradi za određeni mesec (uzima se u organu BiZ), koju popunjava poslodavac i potpisuje nadležno lice i overava je pečatom pravnog lica
– obračun zarade koju izdaje poslodavac
– kopija rešenja o priznavanju svojstva RVI
– kopija lične karte
Korisnnk boračkog dodatka podnosi svakog meseca zahtev za ostavrivanje ovg prava za navedeni mesec uz dostavljanje zahteva, potvrde o zaradi (koju izdaje ovaj organ), koju popunjava poslodavac i obračunu zarade (platni listić).
Zahtev za priznavanje prava na ortopedsko pomagalo vojnom invalidu
– kopija rešenja o priznavanju svojstva
– izveštaj lekara specijaliste-ortopeda o potrebi ortopedskog pomagala u originalu i ne starije od 6 meseci
– uverenje RZZO da preko njih nije ostvario ortopedsko pomagalo
– uverenje RFZO VS da preko njih nije ostvario ortopedsko pomagalo
– lična karta
Ukoliko je korisnik ostvario ovo pravo, po isteku roka trajanja pomagala , može podneti novi zahtev za ostvarivanje istog prava sa navedenim dokazima
Zahtev za priznavanje prava na putničko motorno vozilo vojnom invalidu
– zahtev za vojne invalide I grupe koji imaju priznato svojstvo zbog aputacije ili teških oštećenja ekstremiteta ili gubitka vida na oba oka
– izveštaj lekara specijaliste za navedene povrede u originalu i ne starije od 6 meseci
– kopija rešenja o priznavanju svojstva RVI
– kopija lične karte
Ukoliko je lice ostvarilo ovo pravo, po isteku 7 godina po ostvarivanju ovog prava , može podneti novi zahtev
Zahtev za priznavanje prava na porodični dodatak
– zahtev podnose sam korisnici koji imaju pravo na porodičnu invalidninu po osnovu smrti vojnog invalida koji je koristio tuđu negu i pomoć
– rešenja o invaliditetu RVI i rešenje o porodičnoj invalidnini
– uverenje poreskog organa iz mesta prebivališta i mesta rođenja
– uverenje iz Katastra nepokretnosti mesta prebivališta i mesta rođenja
– potvrda registra privrednih subjekata
– uverenje RFPIO Beograd i nadležnog PIO po mestu rođenja
– uverenje sa NSZZ Beograd
– overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o sastavu porodičnog domaćinstva
– kopija ličnih karata za podnosioca i za sve članove domaćinstva
Ukoliko korisnik ima članove domaćinstva decu i roditelje koji žive u zajedničkom domaćinstvu, pribavljaju se navedena dokumenta i za njih.
Zahtev za priznavanje prava na mesečno novčano primanje
– zahtev podnose vojni invalidi i civilni invalidi rata i članovi porodice stradalih civilnih invalida
– rešenja o invaliditetu ili rešenje o porodičnoj invalidnini
– uverenje poreskog organa iz mesta prebivališta i mesta rođenja
– uverenje iz Katastra nepokretnosti mesta prebivališta i mesta rođenja
– potvrda registra privrednih subjekata
– uverenje RFPIO Beograd i nadležnog PIO po mestu rođenja
– uverenje sa NSZZ Beograd
– overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o sastavu porodičnog domaćinstva
– kopija ličnih karata za podnosioca i za sve članove domaćinstva
Ukoliko korisnik ima članove domaćinstva decu i roditelje koji žive u zajedničkom domaćinstvu, pribavljaju se navedena dokumenta i za njih.
Zahtev za priznavanje prava na dodatak za negu korisnika mesečnog novčanog primanja
– zahtev podnose sam korisnici koji imaju pravo na mesečno novčano primanje
– rešenja o invaliditetu ili o porodičnoj invalidnini i rešenje o pravu na mesečno novčano primanje
– uverenje poreskog organa iz mesta prebivališta i mesta rođenja
– uverenje iz Katastra nepokretnosti mesta prebivališta i mesta rođenja
– potvrda registra privrednih subjekata
– uverenje RFPIO Beograd i nadležnog PIO po mestu rođenja
– uverenje sa NSZZ Beograd
– overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o sastavu porodičnog domaćinstva
– kopija ličnih karata za podnosioca i za sve članove domaćinstva
– izveštaj lekara specijaliste o potrebi za tuđu negu i pomoć u originalu i ne starije od 6 meseci
Ukoliko korisnik ima članove domaćinstva decu i roditelje koji žive u zajedničkom domaćinstvu, pribavljaju se navedena dokumenta i za njih (osim izveštaja lekara).
Zahtev za pomoć u slučaju smrti vojnog invalida
– zahtev podnose lica koja su živela u zajedničkom domaćinstvu i starala se o imenovanom korisniku,
–obaveštenje o smrti korisnika,
– overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o zajednici života , staranju o istom i sahrani vojnog invalida
– potvrdi ili rčuni o troškovima sahrane u kopiji (original na uvid)
– izvod iz matične knjige umrlih
– lične karte podnosioca zahteva i umrlog lica
Zahtev za naknadu troškova sahrane „Nosioca partizanske spomenice 1941“ i lica odlikovanih ordenom narodnog heroja
– zahtev podnose lica koja su živela u zajedničkom domaćinstvu i starala se o imenovanom ili lica koja su izvršila sahranu
–obaveštenje o smrti korisnika
– Overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o zajednici života , staranju o istom i sahrani navedenih nosilaca
– potvrdi ili rčuni o troškovima sahrane u kopiji (original na uvid)
– izvod iz matične knjige umrlih
– lične karte podnosioca zahteva i umrlog lica
Naknada pogrebnih troškova i pomoć u slučaju smrti korisnika mesečnog novčanog primanja
– zahtev podnose lica koja su živela u zajedničkom domaćinstvu i starala se o imenovanom,
–obaveštenje o smrti korisnika
– Overena izjava dva svedoka kod Javnog beležnika o zajednici života , staranju o istom i sahrani vojnog invalida
– potvrdi ili rčuni o troškovima sahrane u kopiji (original na uvid)
– izvod iz matične knjige umrlih
– lične karte podnosioca zahteva i umrlog lica
Prava ne mogu ostvariti lica ukoliko su ova prava ostvarili po saveznom zakonu kojim se uređuju prava vojnih invalida i porodica palih boraca.
Obaveštenje o smrti korisnika prava
– izvod iz matične knjige umrlih u kopiji
– Kopija lične karte (ili očitana lična karta).
Isplata invalidskih prinadležnosti
Grupa za boračko-invalidsku zaštitu vodi evidenciju o iznosu prenetih sredstava iz budžeta Republike Srbije i Grada Beograda za boračko invalidsku zaštitu, o korisnicima prava, o izvršenim isplatama i o tome sastavlja izveštaj.
Isplata saveznih sredstava se vrši oko 20-og u mesecu a republička sredstva oko 25-og u mesecu (po prebacivanju sredstava na račun opštine).
POSLOVI KOJI SE OBAVLJAJU U ODSEKU ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE PO ZAHTEVIMA STRANAKA SU:
Izdavanje Uverenja za sušu za 2003. godinu
Zahtev se može preuzeti u Odseku za lokalni ekonomski razvoj i zaštitu životne sredine, II sprat, kancelarija br. 84, a uz zahtev potrebno je priložiti:
- fotokopija lične karte podnosioca zahteva
- dokaz o poreskom zaduženju
Zahtev preuzmite ovde
Na usmeni zahtev stranaka vrši se i:
- distribucija obrazaca za registraciju poljoprivrednog gazdinstva
- distribucija zahteva, obrazaca i pravilnika za sve vidove podsticaja Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede RS
- distribucija zahteva, obrazaca i pravilnika za podsticaje Grada Beograda
- distribucija zahteva i obrazaca za preči zakup državnog poljoprivrednog zemljišta za stočare
https://zemun.rs/saopstenja-poljoprivrednim-proizvodjac/
Izdavanje Uverenja o obavljanju delatnosti
Zahtev se može preuzeti u Odseku za lokalni ekonomski razvoj i zaštitu životne sredine, II sprat, kancelarija br. 85, a uz zahtev potrebno je priložiti:
- popunjen obrazac
- fotokopija lične karte podnosioca zahteva
Zahtev preuzmite ovde
Izdavanje Prepisa rešenja o obavljanju delatnosti
Zahtev se može preuzeti u Odseku za lokalni ekonomski razvoj i zaštitu životne sredine, II sprat, kancelarija br. 85, a uz zahtev potrebno je priložiti:
- fotokopija lične karte podnosioca zahteva
- Rešenje o obavljanju delatnosti (ukoliko postoji)
Na poslovima zaštite životne sredine po zahtevima stranaka vrši se:
- preduzimanje mera na zaštiti životne sredine
- informisanje lokalne zajednice o tretmanu svih vrsta otpada
- organizovanje javnih rasprava vezanih za procenu uticaja na životnu sredinu
- preduzimanje mera za uređenje javnih zelenih površina i urbanih džepova
- informisanje lokalne zajednice o značaju zaštite prirodnih dobara


