Odsek za društvene delatnosti

Poslovi koji se obavljaju u Odseku za društvene delatnosti po zahtevima stranaka su:

 

Izdavanje uverenja o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva

 

Za overu uverenja o prosečnom mesečnom prihodu po članu domaćinstva (obrazac br. 4) za kredite, stipendije, domove, umanjenje školarine, potrebna je sledeća dokumentacija:

 

1. Overena izjava dva svedoka o sastavu porodičnog domaćinstva (broju članova domaćinstva i njihovim zanimanjima – obrazac br. 3)
2. Potvrda o ostvarenim prihodima svih članova domaćinstva za prvih 6 (šest) meseci tekuće godine:

 

  • uverenje o ostvarenoj neto zaradi (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine)
  • za korisnike penzije uverenje od Republičkog fonda za penziono i invalidsko osiguranje (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine)
  • uverenje Poreske uprave o poreskoj osnovici za privatnike (01.01 – 30.06. tekuće godine)
  • za nezaposlenog člana domaćinstva uverenje izdato od Nacionalne službe za zapošlavanje (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine) ili overena izjava dva svedoka za nezaposlenog člana domaćinstva da je bio nezaposlen u periodu od 01.01. do 30. 06. tekuće godine. U slučaju da je nezaposleno lice korisnik novčane nadoknade potreban je dokaz da li mu je ista isplaćena u periodu od 01.01. do 30. 06. tekuće godine. Ne dostavljati uverenja PIO kao dokaz o nezaposlenosti člana porodice.
  • za članove domaćinstva koji se nalaze na redovnom školovanju, redovnim studijama, služenju vojnog roka, u inostranstvu i sl. potrebni su dokazi o tome izdati od strane nadležnih organa.
  • dokaz o visini mesečnih doprinosa na ime izdržavanja (alimentacija) ili overena lična izjava od strane dva svedoka o tome (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine.).

 

3. Uverenje o imovnom stanju (prihod ostvaren od imovine, kapitala, autorskih prava i dr. koji se oporezuje) za sve punoletne članove por. domaćinstva (osim za one koji se školuju) pribavlja se od Poreske uprave

 

N A P O M E N A:

 

  • Ukoliko je roditelj preminuo potreban je izvod iz Matične knjige umrlih, kao i dokaz o iznosu primljenim na ime porodične penzije (za period 01.01– 30.06. tekuće godine) od Republičkog fonda za penziono i invalidsko osiguranje (odnosno dokaz – potvrda RFPIO da na ime pok. roditelja porodica ne ostvaruje pravo na porodičnu penziju),
  • Ukoliko su roditelji razvedeni potrebna je presuda, kao i dokaz o visini mesečnog doprinosa na ime izdržavanja deteta (ili overena izjava dva svedoka o visini mesečnog doprinosa na ime izdržavanja deteta odnosno overena izjava dva svedoka da drugi roditelj ne plaća mesečni doprinos na ime izdržavanja deteta) – (za period 01.01 – 30.06. tekuće godine).

 

Zahtev za prepis rešenja o kategorizaciji

 

Zahtev se uzima u Odseku za drštvene delatnosti, a sadrži sledeće podatke:

 

  • ime i prezime,
  • datum rođenja,
  • adresa u trenutku podnošenja zahteva,
  • adresa u vreme kategorizacije,
  • naziv škole i godina upisa,
  • godina kada je doneto Rešenje

 

Ekshumacija i prenos posmrtnih ostataka

 

Zahtev se uzima u Odseku za društvene delatnosti,  potrebno je priložiti  sledeća dokumenta:

 

1. Zahtev za ekshumaciju i prenos posmrtnih ostataka

2. Izvod iz MK umrlih za sahranjeno lice

3. Potvrdu Uprave groblja o mestu na kome je pokojnik sahranjen

4. Potvrdu Uprave groblja o slobodnom grobnom mestu gde će se ekshumirani pokopati

5. Izvodi iz matičnih knjiga za naslednike:

  – za supružnika umrlog lica izvod iz MK venčanih

  – za decu i ostale zakonske srodnike izvod iz MK rođenih

6. Pravosnažno rešenje o nasleđivanju pokojnika koji se ekshumira

7. Saglasnost svih zakonskih naslednika pokojnika da se može izvršiti ekshumacija i pokop posmrtnih ostataka overenu kod javnog beležnika

8. Fotokopije ličnih karata za podnosioca zahteva, srodnike-zakonske naslednike

9. Za grobno mesto iz koga se vrši ekshumacija: saglasnost vlasnika-nosioca raspolaganja grobnog mesta u kome je pokojnik sahranjen, da se može izvršiti ekshumacija-iskop posmrtnih ostataka, overena kod javnog beležnika

10. Za grobno mesto pokopa ekshumiranog: saglasnost vlasnika-nosioca raspolaganja grobnog mesta da se ekshumirani može u njemu pokopati, kod javnog beležnika

 

Napomena: Gore navedena dokumenta moraju biti priložena u originalu ili kao overene fotokopije

 

 

Obezbeđenje / refundacija troškova sahranjivanja umrlog lica

 

Potrebna dokumenta za obezbeđenje/refundaciju sahranjivanja umrlog lica:

 

1. zahtev (uzima se u Odseku za društvene delatnosti), a sadrži sledeće podatke:

 

  • ime i prezime/naziv pravnog lica
  • JMBG građana/matični broj pravnog lica
  • ulica i broj
  • kontakt telefon
  • e-mail

 

2. Dokaz o prebivalištu umrlog lica na teritoriji Gradske opštine Zemun (fotokopija lične karte)
3. Izvod iz matične knjige umrlih
4. Rešenje – Potvrda Centra za socijalni rad – Odeljenje Zemun da je umrli ili član uže porodice korisnik nekog od prava Centra za socijalni rad
5. Izveštaj Centra za socijalni rad – Odeljenje Zemun, za lica koja su bila u domskom ili porodičnom smeštaju, a čije je troškove smeštaja snosio budžet Republike Srbije
6. Original računi na ime podnosioca zahteva o troškovima sahrane
7. Originalni račun i izveštaj preduzeća koje je izvršilo sahranu, samo za najnužnije troškove sahrane, bez ispraćaja
8. Overena izjava lica koja su bila dužna da ga izdržavaju, odnosno da se o njemu staraju ili su preuzela obavezu da obezbede sahranjivanje umrlog lica, odnosno da ne ostvaruju prihode i nemaju pokretnu i nepokretnu imovinu iz koje bi se troškovi sahrane mogli namiriti